ОШ ''ЈОВАН ЈОВАНОВИЋ ЗМАЈ '' ШИД

Ул. Мајке Јевросиме бр.1, Шид

Мејл sosjjzsid@gmail.com

Број: 01- 95/2020

Дана : 09.05.2020.године

                                                           

На основу члана 115. став 5. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр.124/12, 14/15 и 68/15) В.Д.Директора Горан Чекеринац, ОШ „Јован Јовановић Змај“ Шид доноси

ОДЛУКУ

О ИЗМЕНИ УГОВОРА О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ ДОБАРА –

ИНТЕРАКТИВНИХ ТАБЛИ СА ПРОЈЕКТОРОМ

Редни број ЈНОП 1-ЗН/2020

              

  1. Подаци о Наручиоцу:
  • Назив: ОШ «Јован Јовановић Змај» Шид
  • Адреса:Мајке Јевросиме број 1
  • Интернет страна Наручиоца:
  • Врста наручиоца: установа

  1. Врста предмета, опис предмета набавке, назив и ознака из ОРН:

Предмет јавне набавке је набавка добара-интерактивиних табли са пројектором

Назив и ознака из општег речника набавки: 30200000 - Рачунарска опрема и материјал.

  1. Првобитна вредност уговора се није мењала.

  1. Рок испоруке добара:

40 дана од дана закључења уговора односно до 9. маја 2020. године

  1. Измењени рок испоруке добара:

62 дана од дана закључења уговора односно до 31. маја 2020. године

  1. Објективни разлози за измену уговора, уз извод из конкурсне документације или одговарајућег прописа у којима се налази основ за измену уговора:

Наручилац и Добављач су закључили дана 30.3.2020.године Уговор о јавној набавци добара-интерактивних табли са пројектором. У члану 3. уговора предвиђено је да је „Добављач дужан да интерактивну/е табле са пројектором Установи образовања испоручи, монтира и одржи обуку у року од 40 дана од дана закључења уговора». Рок за испоруку добара у складу са наведеним чланом уговора истиче 9. маја 2020. године. Добављач се школи обратио са молбом да се рок за испоруку продужи до 31. маја 2020. године и приложио Уверење о вишој сили Привредне коморе број 14.03.3/5052-2020 од дана 5.05.2020. године у коме је наведено да се уверење издаје ради привременог одлагања / правдања уговорених обавеза проистеклих из Одлуке о додели Уговора ЈНОП 1-3Н/2020 о   бр.128-404-23/2020-03-14 од 17.03.2020.године (предмет Уговора: испорука добара-интерактивних табли са пројектором  ) и уговора закључених дана 30.03.2020.године између 502 образовне установе у АП Војводини по списку из тендерске документације у поступку заједничке јавне набавке бр. ЈНОП-ЗН/2020 од 10.02.2020.  и групе понуђача Милениум Системи д.о.о. и Лап Топ центар д.о.о, те да уверење траје четири месеца од датума издавања. У образложењу уверења је наведено да услед наступања ванредног стања, Милениум Системи д.о.о, (испоручилац) није у могућности да испоштује уговорене обавезе. Околности ванредог стања доказани су Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије од 15.03.2020. године.

У складу са наведеним, чланом 115. Став 2. Закона о јавним набавкама  Школа је сагласна да се продужи рок за испоруку добара Добављачу, услед наступања више силе, те да се ова измена уговора регулише анексом уговора који ће се закључити са добављачем.

  1. Одлуку о измени уговора објавити на Порталу јавних набавки и интернет страници Наручиоца (уколико је школа има) у року од три дана од дана доношења одлуке.

  1. У року од три дана од дана доношења одлуке доставити Извештај Управи за јавне набавке и Државној ревизорској институцији.

                                                                                                                                                                                                  В.Д.Директора Горан Чекеринац

                                                                                                                                                                  

          

                      

ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2020.ГОДИНУ

ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Ред. број

Предмет набавке/

ОРН

Процењена

Вредност

(укупно, по годинама)

Процењена средства у буџету/фин.плану

(без ПДВ-а)

Врста поступка Оквирни датум

Напомена

(централизација, претходно обавештење, основ из ЗЈН...)

 
Покретање поступка Закључења уговора Извршења уговора  
Износ Конто  
  УКУПНО                  
  Добра                  

     1.

Дизел гориво

1.000.000,00

833.333,00

426412

ЈНМБ

март

2020.

Април

2020.

Април 2020.-април 2021.

Средства за набавку

Обезбеђена из буџета јединице

Локалне самоуправе

 
Разлог и оправданост набавке; начин утврђивања процењене вреднсоти

Набавка се спроводи ради обављања редовних активности-редовне наставе, прописане Законом о основама система образовања и васпитања – Школа обавља превоз ученика у школу са територије целе општине (ученици са сметњама у развоју и инвалидна деца)

Процењена количина и вредности је утврђена на основу анализе количина и цена из претходне године, као и увидом у актуелне цене различитих понуђача преко интернета.

 
               
                 

     2.

Интерактивна табла са пројектором

100.000,00

83.333,33

5

Отворени поступак

фебруар

2020.

април

2020.

Фебруар 2020,април 2020 На основу конкурса Покрајинског секретаријата за образовање управу и националне мањине националне заједнице
Разлог и оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

На основу конкурса Покрајинског секретаријата за образовање управу и националне мањине, националне заједнице,а за финансирање опреме –интерактивна табле за установе средњег и основног образовања са територије Аутономне Покрајине Војводина

НАБАВКЕ НА КОЈЕ СЕ ЗАКОН НЕ ПРИМЕЊУЈЕ

Ред. број

Предмет набавке

Процењена

Вредност

(укупно, по годинама)

Процењена средства у буџету/фин.плану

(без ПДВ-а)

Основ за изузеће

Оквирни датум

Напомена

 
Покретање поступка Закључења уговора Извршења уговора  
Износ Конто  
  УКУПНО                  
  Добра                  

     1.

Канцеларијски материјал

1.папир за штампање и фотокопирање А4

2.регистратори, фасцикле, тонери и остало

55.000,00

45.833,315

426111

Чл.39. ст.2.

март

2020.

април

2020.

До утрошка средстава планираних за ову набавку, а најдуже на годину дана 01-буџет локалне самоуправе  
Разлог и оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

Набавка се спроводи ради обављања редовних активности прописаних законом.

Процењена вредност је извршена на основу анализе цена из претходне године.

.

 

2.

Материјал за одржавање хигијене – хемијска средства, инвентар и остали метеријали за одржавање хигијене

60.000,00

49.999,98

426811

426812

  

Чл.39. ст.2.

Mарт 2020.

Април

2020.

До утрошка средстава планираних за ову набавку, а најдуже на годину дана 01-буџет локалне самоуправе  
Разлог за оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

Набавка се спроводи ради обављања редовних активности прописаних законом.

Процењена вредност је извршена на основу анализе цена из претходне године.

.

 

3.

Намирнице за припремање хране (школска ужина)

250.000,00

208.333,25

426823

Чл.39. ст.2.

март

2020.

април 2020.

април 2020.-април

2020.

01-буџет локалне самоуправе

 

Разлог за оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

Набавка се спроводи ради обављања редовних активности прописаних законом.

Процењена вредност је извршена на основу анализе цена из претходне године.

.

 

4.

Материјал за образовање

80.000,00

66.666,64

426611

Чл.39. ст.2.

Март

2020.

април 2020.

До утрошка средстава планираних за ову набавку, а најдуже на годину дана

01-буџет локалне самоуправе

 

Разлог за оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

Набавка се спроводи ради обављања редовних активности прописаних законом.

Процењена вредност је извршена на основу анализе цена из претходне године.

.

 
                               

5.

Стручна литература

90.000,00

74.999,97

426311

Чл.39. ст.2.

септембар 2020.

октобар 2020.

октобар 2020.-октобар 2021.

01-буџет локалне самоуправе

Разлог за оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

Набавка се спроводи ради обављања редовних активности прописаних законом (за рад секретара школе, рачуновође и осталих – Параграф лекс).

Процењена вредност је извршена на основу анализе цена из претходне године.

.

 

УСЛУГЕ

               

1.

Tрошкови осигурања

60.000,00

49.999,98

421500

Чл.39. ст.2.

Октобар 2020.

Новембар 2020.

Новембар 2020.

01-буџет локалне самоуправе

Разлог за оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

Набавка се спроводи ради осигурања ученика и запослених.

Процењена вредност је извршена на основу прошлогодишње полисе осигуравајућег друштва.

.

2.

Текуће поправке и одржавање опреме

300.000,00

249.999,9

425200

Чл.39. ст.2.

Март

2020.

април 2020.

Април 2020.-април 2021.

01-буџет локалне самоуправе

Разлог за оправданост набавке; начин утврђивања процењене вредности

Набавка се спроводи ради обављања редовних активности прописаних законом .

Процењена вредност је извршена на основу прошлогодишњих цена и броја поправака.

                       

Секретар, Бојана Секулић                                                                                   В.Д.Директор школе, Горан Чекеринац                              

  • ПУ „Јелица Станивуковић Шиља“ Шид

  • ОШ „Сремски фронт“ Шид
  • ОШ „Бранко Радичевић“ Шид
  • ОШ „Сава Шумановић“ Ердевик
  • ОШ „Вук Караџић“ Адашевци
  • ОШ „Филип Вишњић“ Моровић

  • ОМШ „Филип Вишњић“ Шид
  • Гимназија „Сава Шумановић“ Шид
  • Техничка школа „Никола Тесла“ Шид

  • СОШО „Радивој Поповић“ Сремска Митровица

  • Удружење „Зврк“ – Милана Стојаковић

  • Аматерско позориште „Бранислав Нушић“ Шид - Цветин Аничић

  • Галерија слика „Сава Шумановић“ Шид

  • МНУ „Илијанум“ Шид

  • Народна библиотека „Симеон Пишчевић“ Шид

  • ДДОР Нови Сад, филијала Шид

  • Општина Шид

  • Дом здравља Шид

  • Црвени крст Шид

 

  • Друштво за помоћ МНРО Шид

  • Центар за социјални рад Шид

  • Домаћа пекара ДОО Шид

 

РЕПУБЛИКА СРБИЈА

ОШ ''ЈОВАН ЈОВАНОВИЋ ЗМАЈ '' ШИД

Ул.Мајке Јевросиме бр.1, ШИД

БРОЈ: 01- 61-7/2019

ДAТУМ : 11.04.2019.године

На основу члана 108. Закона о јавним набавкама („Сл.гласник РС“ бр.68/2015), као и чл.53. Статута ОШ „Јован Јовановић Змај“ Шид, директор, доноси

ОДЛУКУ О ДОДЕЛИ УГОВОРА

у поступку јавне набавке мале вредности – добара – еуро дизел за школско возило

(ЈН бр.1.1.1/2019)

            ДОДЕЉУЈЕ СЕ УГОВОР понуђачу „ПАМ ПРОМЕТ“ ДОО , са седиштем у Шиду, ул.Гибарачки пут бб, чија је понуда код наручиоца заведена под бројем: 01-74/2019 од 11.04.2019.године оцењена као најповољнија.

            Усваја се Извештај о стручној оцени понуда број: 01-61-6/2019 од 11.04.2019.године који је сачинила Комисија за јавну набавку образована Решењем бр.01-61-2/2019 од 22.03.2019.године.

О б р а з л о ж е њ е

           Наручилац је дана 22.03.2019.године донео Одлуку број 01- 61-1/2019 о покретању поступка јавне набавке бр.1.1.1/2019.

                  Позив за подношење понуде објављен је на Порталу јавних набавки дана 31.03.2019.године.

            Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда број 01- 61-5/2019 од 11.04.2019.године, Комисија за јавну набавку је приступила стручној оцени понуда и сачинила Извештај о стручној оцени понуда број 01-61-6/2019 од 11.04.2019.године који је наручилац усвојио.

  1. Предмет јавне набавке су добра – еуро дизел гориво за школско возило, бр.1.1.1/2019

Назив и ознака из општег речника набавке: 09134220-дизел гориво (ЕН 590).

  1. Јавна набавка добара је заведена под редним бројем 1 за 2019.годину.
  2. Средства за плаћање ове јавне набавке су обезбеђена из буџета јединице локалне самоуправе, а набавка је предвиђена у Плану набавки за 2019.годину у табели у делу јавне набавке – добра, под редним бројем 1.1.1/2019
  3. Процењена вредност предметне јавне набавке износи 708.333,33 динара без ПДВ-а.
  4. Одступање од плана набавки нема.
  5. У поступку јавне набавке учествовао је један понуђач.
Ред.бр. Бр.под којим је понуда заведена Назив и седиште понуђача, мат.бр, ПИБ и законски заступник Датум пријема Час пријема
1. 01-74/2019 „ПАМ ПРОМЕТ“ ДОО, Шид, Гибарачки пут бб, МБ 08482845, ПИБ 101232527, зак.зас.Душан Мауковић 11.04.2019.

11,40

Понуда поднета самостално.

Укупна понуђена цена без ПДВ-а: 530.000,00 динара

Укупна понуђена цена са ПДВ-ом: 636.000,00 динара

Рок важења понуде: 30 дана.

  1. Критеријум за доделу уговора је најнижа понуђена цена.

  1. Понуђач којем се додељује уговор:

Комисија за јавну набавку констатује да је понуда понуђача „ПАМ ПРОМЕТ“ ДОО, са седиштем у Шиду, Гибарачки пут бб, код наручиоца заведена под бројем 01-74/2019 од 11.04.2019.године, благовремена, одговарајућа, прихватљива и најповољнија, те предлаже наручиоцу да њему додели уговор.

На основу изнетог, одлучено је као у диспозитиву.

ПОУКА О ПРАВНОМ ЛЕКУ: Против ове одлуке понуђач може поднети захтев за заштиту права у року од 5 дана од дана објављивања на Порталу јавних набавки. Захтев се подноси Републичкој комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки, а предаје наручиоцу.

                                                                                                                                               ДИРЕКТОР

                                                                                                                                           Ивана Вејновић

                                                                                                                                     ________________________