ГЛОБАЛНИ ПЛАН РАДА ДЕФЕКТОЛОГА
Активности | Време | Начин | Учесници | Одговорна | |
реализације | реализације | Особа | |||
Непосредан | Индивидуалан рад на | родитељи, | реедукатор | ||
рад са | свакодневно | стимулацији | стручни | ||
ученицима | психомоторног развоја | сарадници | |||
,кроз часове реедукације и | |||||
корективно –превентивних | |||||
вежби и игара | |||||
Подршка | почетак , | Избор наставних средстава, | Реедукатор | реедукатор | |
установама | током и крај | метода и самог приступа у | стручни | ||
шклске године | раду са децом | сарадници | |||
Праћење и | август | учешће у изради и | стручни тим за | директор | |
вредновање | током школске | реализацији школског | ШРП | стручни тим | |
рада школе | развојног плана | за ШРП | |||
године | стручни тим за | ||||
Евалуација ИОП-а | инклузивно | ||||
образовање | |||||
Инструктивно | свакодневно | помоћ у изради ИОП-а | стручни тим за | реедукатор | |
педагошки рад | саветодавни рад пружање | инклузију | |||
са | подршке у стручним | ||||
наставницима | упутствима упућивање на | ||||
стручну литературу | |||||
Сарадња са | по потреби | саветодавни рад, разговор, | педагог, | реедукатор | |
родитељима | присуство родитељским | психолог | |||
састанцима | |||||
Рад на | током године | праћење нових сазнања из | стручни | реедукатор |
стручном | подручија рехабилитације и | сарадници у | ||
усавршавању и | њихова примена у | другим школама | ||
истрживачком | наставном и школском раду | институције | ||
подручију | ||||
Учешће на стручним | ||||
скуповима, семинарима, | ||||
секцијама | ||||
Учешће у раду | током године | стручни тим за ШРП, | чланови тимова, | реедукатор |
стручних | стручни тим за инклузију, | наставници | ||
органа | ||||
стручно веће за разредну | ||||
наставу , | ||||
наставничко веће,стручни | ||||
актив дефектолога,стручни | ||||
тим за | ||||
самовредновање,стручни | ||||
тим за израду школског | ||||
програма,педагошки | ||||
колегијум | ||||
Сараднња са | током године | особа од поверења у | стручни | реедукатор |
ужом и широм | интерресорној комисији | сарадници, | ||
друштвеном | члан стручног тима у седам | институције | ||
заједницом | ||||
редовних школа | ||||
сарадња са центром за | ||||
социјални рад и домом | ||||
здравља | ||||
Припрема за | свакодневно | израда наставних листића | наставници, | реедукатор |
рад | за свако дете | психолог, | ||
конкретан материјал за рад | педагог | |||
по мери детета | ||||
упознавање дететових јаких | ||||
и слабих страна | ||||
Вођење | свакодневно | писање индивидуалних | реедукатор | |
документациј | картона, | |||
вођење дневника рада | ||||
Извештавање | децембар, јун | путем извештаја о раду | реедукатор | |